Automatisk fakturakontrol sparer installatørerne store summer på deres materialekøb
Virksomheden Finn L. & Davidsen har på blot et enkelt projekt allerede sparet 140.000kr. med KlarPris fakturakontrol.
Hvem kontrollerer dine fakturaer?
KlarPris lancerer automatisk fakturakontrol
- Automatisk fakturakontrol vil give installatøren sikkerhed for, at de bliver faktureret korrekt hver gang.
- Alle gældende rabataftaler bliver automatisk tjekket på fakturaen og vil vise installatøren, hvis der findes fejl.
- Med et enkelt klik har du en rapport med alle fejl-fakturaer pr. grossist, lige til at videresende til din sælger hos grossisten.
Book en gratis demo her
- Måske de bedste 15minutter du har investeret i din forretning.
Eller ring til os på: 71995420
- Og se hvor let du kan spare tid og penge med automatisk fakturakontrol.
Allerede sparet 140.000kr. med fakturakontrol
Efter vi er begyndt at benytte KlarPris fakturakontrol, har vi allerede fundet en difference på 140.000kr. Med KlarPris er systematikken i fakturakontrollen så forenklet, at vi føler os trygge ved at sætte vores bogholder til at styre fakturakontrollen på det årlige materialeindkøb på 30 millioner kroner.
Lasse Houengaard, Finn L. & Davidsen A/S
Forskellige rabataftaler på flere projekter
I KlarPris kan du oprette flere projekter med forskellige rabataftaler.
Med et enkelt klik kan du skifte overblik fra projekt til projekt. Flere rabataftaler virker også ifm. fakturakontrol.
KlarPris Prissammenligning og fakturakontrol er nemt for enhver at bruge, du sparer tid på indkøbsprocessen og fakturakontrol Og har fuld automatisk overblik over dine projekter og indkøb.
- I dag benytter over 300 installatører KlarPris
Vores mål er at give det mest dækkende overblik af markedet og hjælpe dig med at sammenligne produkter, priser og forhandlere i et upartisk miljø.
KlarPris har kunder fra den mindre installatør til større koncerner vores optimering af virksomhedens indkøb sammenholdt med automation af interne processer, er både den nemmeste og hurtigste vej til en bedre bundlinje.
Læs evt. også denne artikel fra installatør.dk:
Mindre håndværksvirksomheder slås med fejlfakturaer
Hele 83 procent af virksomhederne inden for byggeri og anlæg oplever at modtage fakturaer med fejl, viser en ny undersøgelse. Det er særligt et problem for små byggevirksomheder og løsningen hedder digitalisering, lyder det fra forsker på området.