Geberit investerer yderligere i showroom og samler supportafdeling
En større udbygning af showroomet i Albertslund og en mere central, videnstung supportafdeling skal styrke Geberits konkurrenceevne i branchen.
Schweiziske Geberit, der producerer højteknologiske systemer og produkter til VVS-branchen, har de seneste år fokuseret på at investere i danske showrooms og en lokal kundeservice med henblik på central positionering ved B2B- og B2B-produkter.
På baggrund af øget efterspørgsel er virksomheden nu klar til at investere i en udbygning og opgradering af det 400 kvadratmeter store showroom i Albertslund.
De nye lokaler forventes at stå færdige i marts 2020, hvor der blandt andets bygges et kompetencecenter til fremvisning af alle tekniske produkter. Installatører og ingeniører vil desuden have mulighed for at deltage i specialiserede seminarer og opleve et avanceret lydcenter.
Læs også: Regeringen investerer 128 mio. kr. i grønne teknologier
Fra den 1. april 2020 flytter Geberit desuden supportafdelingen fra Albertslund til hovedkontoret i Lystrup ved Aarhus, da man anser en central supportafdeling som et essentielt led i firmaets servicetilbud.
”Det er noget helt særligt i branchen med så stor en lokal teknisk og kommerciel supportafdeling, og det er et område, vi prioriterer ekstremt højt. Men også en service, som vi oplever en kraftig stigning i efterspørgslen på fra vores kunder. Derfor er det vigtigt for os at samle alle kræfter under ét tag for at kunne sikre en større fleksibilitet og vidensdeling samt forenkle arbejdsgangene”, siger Bent Knudsen, direktør hos Geberit Danmark.
- HL