Grohe vinder “Red Dot: Brand of the Year” 2019
Til Red Dot Gala d. 1. november vil Grohe få overrakt prisen for "Brand of the year" inden for sanitetsbranchen. Adm. direktør for Red Dot Award, Dr. Peter Zec, mener, at prisen er et bevis på deres førende position inden for brandkommunikation.
I kamp mod næsten 9.000 andre brands er det lykkedes Grohe at vinde Red Dot: Brand of the year 2019-prisen inden for sanitetsindustrien.
Udover Grohe lykkedes det også Deutsche Telekom og HappyGoal at løbe afsted med titlen inden for hver af deres respektive brancher.
”Vi er glade for prisen. Det er en påskønnelse af Grohe-brandet og vores medarbejdere i mere end 150 lande, der repræsenterer Grohe dag ud og dag ind”, siger CEO i Grohe, Thomas Fuhr, og fortsætter:
”Samtidig anerkender prisen den nye retning, vi tog for at sætte brandet i en holistisk kontekst, hvilket giver det relevans langt ud over sanitetsindustrien”.
Pris viser position inden for brandkommunikation
Grohe vil få prisen på Red Dot Gala d. 1. november, hvor grundlægger og administrerende direktør af Red Dot Award, professor Dr. Peter Zec, vil overlevere trofæet.
”At overbevise Red Dot-juryen er ingen let opgave. Vores eksperter er meget kritiske og inspicerer alle de nominerede meget nøje baseret på strenge kriterier, inden de træffer en endelig beslutning. Vinderne kan derfor være stolte i alle henseender”, siger Dr. Peter Zec og fortsætter:
Læs også: Grohe: ISH er mulighedernes legeplads
”Prisen er et bevis på deres førende position inden for brandkommunikation samt deres succes med at formidle et ensartet brandimage på tværs af forskellige kanaler. Jeg vil gerne lykønske prismodtagerne med deres fremragende præstation og ser frem til at overdrage prisen til dem personligt som et symbol på deres fremragende succes i Red Dot Award".
- JMA