Nu kan du chatte med Grundfos
Grundfos Chat er en ny online-mulighed for at springe telefonkøen over og få personligt og hurtigt svar på spørgsmål om pumper.
Pumpegiganten Grundfos kommer nu med en online-chatmulighed til sine kunder. Funktionen Grundfos Chat tilbyder installatører, rådgivere og andre fagfolk at få øjeblikkeligt svar på pumpespørgsmål, lige når de opstår i dagligdagen.
Læs også: Grundfos køber Energy-Service
En stab af erfarne Grundfos-medarbejdere sidder klar ved skærmene for at hjælpe med både tekniske, servicemæssige og praktiske emner.
”Nogle foretrækker at ringe. Andre bruger mail, men for rigtig mange er chat blevet den hurtigste og mest uformelle måde at kommunikere på", siger Jan Warrer, administrerende direktør i Grundfos DK, og tilføjer:
”Her er Grundfos Chat et rigtig godt supplement til vores øvrige digitale værktøjer og apps. Men med chat tilfører vi den digitale kontakt en personlig og individuel dimension".
Læs også: Augury og Grundfos i digitalt partnerskab
Der er adgang til Grundfos Chat fra hjemmesiden www.grundfos.dk alle hverdage fra klokken 8 til 15.
- SDN