Hjælpen er nær, hvis douchetoilettet driller
Installation og vedligeholdelse af douchetoiletter og andre VVS-produkter kræver ofte mere end blot teknisk viden. Lokale forhold, byggestandarder og unikke udfordringer kan variere betydeligt fra sted til sted. Derfor er det nødvendigt for VVS'ere at kunne få hurtig hjælp over telefonen, når de står over for komplekse opgaver eller uventede problemer.
”Det er et kerneområde for os at sikre den bedst mulige installation af AquaClean, og det kræver et lokalt, erfarent supportteam. Vi ved, montørerne har travlt, og de skal kunne fange os hele arbejdsdagen. Hver dag,” siger Peter Strandby, servicechef hos Geberit.
Erfarne eksperter i telefonen
Geberits lokale supportteam består af erfarne teknikere, der har indgående kendskab til danske VVS-normer og praksis. Det sikrer, at montørerne ikke kun får hurtig hjælp, men også løsninger, der er skræddersyet til specifikke krav i Danmark – et område, hvor Geberit skiller sig ud fra konkurrenterne. Skulle det blive nødvendig kan vores serviceafdeling tilgå AquaClean douchetoiletterne eksternt og på den måde fjernsupportere – med kundens tilladelse, naturligvis.
Kom og øv dig hos os
Geberit investerer også betydeligt i uddannelse og træning af VVS-installatører. Det hjælper med at sikre, at montørerne har den nødvendige viden til at håndtere Geberit AquaClean douchetoiletterne. Gennem workshops, seminarer og praktisk træning på både Sjælland og i Jylland sørger Geberit for, at VVS'ere har mulighed for at videreformidle alle fordelene på en effektiv og sikker måde og lærer at montere det korrekt.
Læs mere om Geberits omfattende service her: https://www.geberit.dk/service-support/kundeservice/service-installatoerer/