Kemp & Lauritzen glæder sig i nye farver
Kemp & Lauritzen skifter sin visuelle identitet og brand for at illustrere det fokus, der skal være med til at forme Kemp & Lauritzen flere år fremadrettet.
“Vi har igennem de senere år taget afgørende strategiske skridt i forhold til vores arbejde med bæredygtighed og digitalisering. Det betyder, at vi i dag er en moderne og formålsdrevet virksomhed, og derfor skal vi også have et moderne brand, der afspejler den forskel, vi gør for vores kunder og samfundet omkring os,” siger Karen Thure, der er kommunikations-& marketingchef i Kemp & Lauritzen.
Den grønne omstilling været en væsentlig drivkraft i udarbejdelsen af den marketings makeover, der kommer til at kunne ses, når Kemp & Lauritzen varebiler kører forbi på vejene.
“Store dele af samfundet går i en mere og mere bæredygtig retning. Og stadig flere mennesker vil arbejde et sted, der bidrager til en positiv forandring. Det skal være meningsfyldt at gå på arbejde. Derfor vil vi være tydelige omkring, hvilken rolle Kemp & Lauritzen har i samfundet, og det må gerne kunne ses i vores brand og høres i vores fortælling, siger Karen Thure.
Kemp & Lauritzen har knap 2.900 medarbejdere landet over, og er ejet af Axel Muusfeldts Fonden.
-emte