Lemvigh-Müller lancerer ny B2B-webshop
Flere og flere kunder vælger at handle digitalt hos Lemvigh-Müller. Derfor har grossisten lanceret en ny B2B-webshop, der skal være tilgængelig døgnet rundt.
Efter to års arbejde er grossistvirksomheden Lemvigh-Müllers webshop ’Mit Lemu’ nu i luften. Den nye webshop henvender sig til virksomheder i industrien, byggeriet og installationsbranchen.
Webshoppen afløser Lemvigh-Müllers tidligere e-handelsplatform gennem de seneste ni år, LMe-Partner:
”Mere end halvdelen af samtlige ordrer til Lemvigh-Müller bliver i dag afgivet digitalt, og andelen er stigende. Det samme er vores kunders forventninger. De forventninger skal vi ikke bare opfylde, men faktisk være på forkant med, så vi til enhver tid kan tilbyde de digitale løsninger, som kunderne efterspørger”, siger Kim Øxenholt, direktør for e-business og marketing, der har stået i spidsen for udviklingen af den nye webshop.
Høje forventninger til B2B
Ifølge ham er forventningerne til B2B-virksomheders digitale løsninger lige så høje som til B2C-virksomheder. Lemvigh-Müllers 300.000 varenumre skal være hurtigt og nemt tilgængelige på alle platforme og på alle tidspunkter:
”Vi har arbejdet målrettet med brugervenlighed, og Mit Lemu fungerer selvfølgelig både på mobil, tablet og pc, så man nemt kan bestille varer og serviceydelser, uanset hvor man er”, siger Kim Øxenholt.
Læs også: Lemvigh-Müller køber handelsvirksomhed fra 1901
Med udgangen af 2017 bliver adgangen til LMe-Partner lukket. Derfor vil Lemvigh-Müller frem til jul have fokus på at få kunderne til at skifte til Mit Lemu.
- El