Lemvigh-Müller samler hundredvis af producenter til forretningsdialog

Under temaet ”Winning together in Unpredictable Digital Times” inviterer Lemvigh-Müller 300 af sine tekniske leverandører til Supplier Day. Hvad går dagen nærmere ud på? Det fortæller Senior Director Per Aasberg fra grossistens markeds- og indkøbsafdeling

Hvorfor holder Lemvigh-Müller Supplier Day?

Per Aasberg: “Vi har en partnerskabstilgang til vores strategiske leverandører med fokus på fælles værdiskabelse og langsigtede gevinster. Det kræver en strategisk dialog, som rækker ud over prisforhandlinger, og som går på tværs af forretningsfunktioner – fra Indkøb til Salg, Marketing, Logistik, E-commerce og Sustainability. Dét er vores Supplier Day, som løber af stablen 2. juni, et forum for. Sammen stiller vi skarpt på, hvordan vi kan udvikle og optimere vores fælles forretning – hvilke tendenser og muligheder ser vi i markedet, hvilke ‘håndtag’ kan vi skrue på, hvordan kan vi videreudvikle samarbejdet i fremtiden?

Samtidig er Supplier Day en investering i vores leverandørrelationer. Gode, stærke relationer til både kunder og leverandører har nu i 175 år været et vigtigt omdrejningspunkt for Lemvigh-Müllers succes – og det er også afgørende i fremtiden”.

Hvorfor er dagens tema “Winning Together in Unpredictable Digital Times’?

Per Aasberg: “Først corona og nu krigen i Ukraine har skabt en uforudsigelighed i verden og på markederne. Der er knaphed på råvarer, stigende priser på energi og brændstoffer, flaskehalse i forsyningskæderne, og virksomheder skal navigere på en anden måde I dag end for få år siden. Men også på andre måder er tiderne nye. Megatrends som digitalisering og bæredygtighed ændrer vilkårene for, hvordan vi og vores leverandører –og alle andre virksomheder - driver forretning og får succes i fremtiden. Det er dén kontekst, som er rammen for dagens program og dialog”.

Hvilke punkter er der mere konkret på programmet?

Per Aasberg: “Der er indlæg om blandt andet fremtidens logistik og distribution, sales excellence, bæredygtighed i kommerciel kontekst og marketing i forhold til den digitale agenda. Og det er selvfølgelig ikke envejskommunikation. Der er mulighed for at interagere, stille spørgsmål og gå i dialog undervejs I indlæggene via et digitalt værktøj, og så er der masser af mulighed for at networking i pauserne”.

Om Lemvigh-Müllers Supplier Day 2022

  • Lemvigh-Müller afholder Supplier Day 2. juni 2022 på Comwell i Kolding.
  • Der er inviteret 300 af Lemvigh-Müllers leverandører af el, vvs, værktøj og tekniske produkter. Herudover deltager ca. 90 af virksomhedens egne medarbejdere.

Mere fra...

01.11.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Lemvigh-Müller bruger AI som fremtidens værktøj til en smartere arbejdsdag

10.04.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Lemvigh-Müller skærer ned på emballagen sammen med producent og installatør

01.03.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

VAERK – konkurrencedygtig belysning til dine krævende opgaver og projekter

28.02.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Lemvigh-Müller flytter ESG fra tanke til handling

26.10.2023Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Monteringsvenligt og alsidigt brandmateriel beskytter Danmarks største parkeringshus

28.03.2023Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Værktøjsvogne med system effektiviserede indkøb og gav bedre trivsel hos travle maskinbyggere