Ny platform skal klare tilbud og materialeindkøb hos kunden
Et nyt samarbejde mellem CalWin og ProSave skal fremover gøre det nemt og hurtigt for installatører at afgive tilbud og foretage materialeindkøb, når de er ude hos en kunde.
Mere tid til kunderne og et hurtigere og mere præcist salg – sådan lyder beskrivelsen af et nyt samarbejde mellem it-firmaet CalWin og indkøbsplatformen ProSave, der som noget nyt har valgt at forbinde tilbudssystemet Corbis og indkøbssystemet ProSave.
Med det nye samarbejde kan installatøren bruge Corbis på iPad til at vælge produkter sammen med kunden, lade app’en udregne prisen inklusiv montagetid, modtage kundens accept – og så overføre det hele til ProSave.
Dernæst vil ProSave, der integrerer direkte til grossisterne, sammenligne priser og sende ordren med tilbuddets rekvisitionsnummer, så den efterfølgende fakturabehandling sker fejlfrit.
Læs også: Ny tjeneste gør det muligt for kunder at booke håndværkere online
Hos ProSave har man oplevet interesse fra kunderne for en integration til Corbis, hvorfor René M. Balslev, direktør i ProSave, kalder det nye system for et godt match:
”Jeg synes, det er et oplagt match. Corbis gør kontakten til slutkunden nemmere, mens vi gør kontakten til grossisterne nemmere”.
Og det er noget, man nikke genkendende til hos CalWin, hvorfor man også øjner muligheden for at integrere ProSave i flere af sine produkter:
”Der er ingen tvivl om, at software til håndværkerne skal spille mere sammen, og for vores part er der flere af vores andre produkter, der er oplagte at integrere med ProSave”, siger Carsten Rasmussen, direktør i CalWin.
- EL