Standardløsning fra Elbek & Vejrup er den digitale rygrad i din virksomhed

Opnå øget effektivitet og dermed bedre indtjening med én samlet standardløsning fra Elbek & Vejrup tilpasset installationsbranchen.

Et whitepaper fra Elbek & Vejrup er til dig, som ønsker at højne indtjeningsevnen, optimere ressourceplanlægningen og få mere overblik, styring og effektivitet i din virksomhed med udekørende serviceteknikere. Foto: Elbek & Vejrup.

Gennem deres mangeårige samarbejde med installationsbranchen ved Elbek & Vejrup, at mange installationsvirksomheder efterhånden har erkendt, at de har behov for en komplet løsning med tidsregistrering, sagsstyring, fakturering og lønbehandling til at understøtte deres forretning.

Men vi ved også, at mange installationsvirksomheder ikke helt har erkendt, at en ren standardløsning ikke understøtter de mange krav, der stilles i branchen. Derfor kan en standardløsning tilpasset branchens behov og krav være med til at opnå øget effektivitet og dermed øget indtjening.

LÆS OGSÅ: Datacentre skruer mere op for udnyttelse af overskudsvarme

Øget effektivitet, nem procestilgang til opgaver og fuldt digitalt flow og overblik

Med en standardløsning målrettet din branche kan du imødekomme de krav, som din branche står over for i dagligdagen så som:

• Øget effektivitet, så I kan udføre flere opgaver med samme antal medarbejdere
• Procestilgang til opgaver, service- og projektopgaver • Enkel og hurtig uddannelse af nye medarbejdere
• Digital tilgang for virksomhedens kunder
• Digitalt flow af alle opgaver i ét samlet system

Sagsstyring er kernen i vores løsning
Installationsbranchen er præget af skarp konkurrence. Derfor er det nødvendigt at have løsninger, der understøtter forretningsprocesserne, så virksomheden er konkurrencedygtig.

Elbek & Vejrups standardløsning giver mulighed for styring af sager og projekter med varierende detaljeringsgrad. For installatører er det vigtigt med høj detaljeringsgrad på blandt andet lagerstyring og styring af reservedele, så det er nemt at holde styr på sager og eksempelvis dokumentere materialeforbrug i en given bygning.

Desuden er det vigtigt, at dokumentationen på detaljeniveau kan blive opfanget allerede ude i marken. Derfor er det vigtigt at kunne tilgå sine løsninger fra mobilen.

LÆS OGSÅ: Grøn el, energieffektivisering og PtX dominerer i ansøgninger til 662 millioner støttekroner

Fuld opfølgning på sager og projekter

I Elbek & Vejrups løsning kan du nemt styre og følge op på sager og projekter. Således har du fuldt overblik over indtægter og omkostninger på alle jeres sager og kan hele tiden følge den økonomiske udvikling. De ansvarlige har direkte adgang til at se deres sagers økonomi og detaljer og har hurtigt adgang til en sagsopfølgning, som viser, hvordan deres sager overordnet går. Med få klik kan man på de enkelte sager se detaljerede poster og deres bilag. Det er derfor muligt hele tiden at holde sig opdateret med realtidsdata. Sagsopfølgning sikrer dig med andre ord overblik og løbende rapportering på:

• Hvad har du beregnet projektet til?
• Hvad har du solgt projektet til?
• Hvad har du kunnet udføre projektet til?

Disse data er også vigtige for evaluering og sammenligning med fremtidige sager, da det vil gøre dig i stand til hurtigere og mere præcist at udarbejde estimater og tilbud, fordi du har et validt sammenligningsgrundlag. Sidst men ikke mindst giver rapporteringsmulighederne i vores løsning dig mulighed for løbende at kunne tilpasse de områder, hvor du kan øge din indtjening.

-AKJ

31.03.2022Elbek & Vejrup

Sponseret

Standardløsning fra Elbek & Vejrup er den digitale rygrad i din virksomhed

18.03.2020Elbek & Vejrup

Sponseret

Sådan optimerer du din totalentreprenørvirksomhed

12.02.2020Elbek & Vejrup

Sponseret

Sådan optimerer du din entreprenørvirksomhed

13.06.2019Elbek & Vejrup

Sponseret

Elbek & Vejrup får en flot 2. plads som Europas bedste arbejdsplads 2019

22.01.2019Elbek & Vejrup

Sponseret

Sådan optimerer du din installationsvirksomhed

20.08.2018Elbek & Vejrup

Sponseret

Din guide til ny forretningsløsning