Stor indsats for miljø og bæredygtighed
Perfektion er en japansk filosofi, der reflekteres i hverdagen: I te-ceremonien, indretningen af hjemmet og ritualerne for hygiejne. Også i industrien følges tankerne om Kaizen, der betyder: ”Løbende ændringer til det bedre”. TOTO følger denne tradition.
Som verdens største producent af douche-toiletter, og med over 40 års erfaring, bruger TOTO sin verdenskendte know how til at udvikle produkter med funktioner, som ingen andre toiletter har. Og produkternes pris spænder vidt og er rigtig gode for både installatøren og slutbrugeren.
Ordentlighed og respekt er nøgleord i det japanske mindset. Det slår igennem, når produkterne udvikles og fremstilles.
TOTO har for længst erkendt sit ansvar for miljø og bæredygtighed i både udvikling og produktion. Et mål er, at alle produkter skal spare vand og energi, både når de bruges og fremstilles, og TOTO informerer åbent om disse tal til kunderne.
Blandt indsatserne i produktionen:
- Alle TOTOs fabrikker er miljøcertificerede efter ISO 14001 – uanset hvor i verden, de er placerede
- TOTO har en strategi for CSR (Corporate Social Responsibility), der handler om at vise samfundsansvar, social ansvarlighed, bæredygtighed
- TOTO Arbejder efter Verdensmålene for bæredygtighed med fokus på målene. Nr 6: Rent vand og sanitet. Nr 7: Bæredygtig energi. Nr 13: Klimaindsats. Nr. 15: Livet på land.
Læs mere om TOTOs teknologier for miljøet nederst i rullemenuen her.