Bioenergi tættere på kunderne
Energivirksomheden Passat Energi vil nu handle mere direkte med sine kunder det sker med udvidelse af salget til både grossister og lokale smedemestre
Passat Energi, der producerer pillefyr og fyringsanlæg, vil tættere på sine kunder, de vil vide, hvad kunder vil have, og de vil give dem det. Ambitionerne om den tætte omfavnelse virksomhed og kunde imellem vil blandt andet betyde, at der kommer flere forhandlere af virksomhedens produkter samt at Passats serviceafdeling bliver udvidet.
Vi har ændret vores salgsstruktur, så vi kommer tættere på vores kunder. Den enkelte smedemester og vvs-installatør kan nu handle direkte med os, forklarer Ejnar Nielsen, der er medejer af Passat Energi.
Feedback fra serviceafdelingen
For at opfylde sine ambitioner, vil Passat Energi udvide sin serviceafdeling, så det bliver nemmere for kunderne at komme i kontakt med virksomheden og dermed dens produkter.
Vi har valgt at udvide vores serviceafdeling, og har nu 30 serviceafdelinger over hele Danmark som er lagerførende i Passats produkter og har gennemført kurser i vores fyringsløsninger, siger Ejnar Nielsen.
Det er meningen, at serviceafdelingerne skal give feedback fra kunderne til produktudviklerne, så produkterne kan passe kunderne bedst muligt, hedder det fra Passat.
100.000 fyringsanlæg
Passat Energi fejrede sidste år 50 års jubilæum som producent af energiløsninger til private og erhvervsliv. I løbet af det sidste kvarte århundrede har virksomheden produceret 100.000 fyringsanlæg.
Passat Energi blev i 2008 overtaget af brødrene Niels Martin og Kent Christensen, der ejer Vorning Maskinfabrik, samt af Ejnar Nielsen.