Brødrene Dahl vinder e-handelsprisen
Foreningen for dansk internethandel (FDIH) har netop hædret Brødrene Dahl med e-handelsprisen og dermed kåret grossistens B2B-webshop til Danmarks bedste.
Brødrene Dahl løb i går med e-handelsprisen i B2B-kategorien for anden gang. Det er brugervenligheden på webshoppen bd.dk, som har sikret grossisten udmærkelsen.
Bd.dk besøges hvert år af 1,3 millioner vvs-installatører og knap 100 installatører hjælper løbende med at udvikle og forbedre web-shoppen.
Vi har en rigtig god løsning nu, men vi er godt klar over, at meget kan blive endnu bedre, og det arbejder vi på hver eneste dag. Installatørernes viden og erfaring er afgørende for, at vi hele tiden bliver bedre til at tilbyde de services, der giver dem værdi, siger Christian Agger, der e-handelschef i Brødrene Dahl.
Bedste kundeoplevelse
I sin begrundelse for valget af Brødrene Dahl læger e-handelsprisens jury blandt andet vægt på, at bd.dk skaber en god kundeoplevelse.
De digitale løsninger kobler sig ind i kundernes arbejdsprocesser og effektiviserer kundernes administration og håndtering af materialeindkøb. E-handelsløsningen er optimeret på alle de nøgleparametre, der er afgørende for at opnå den bedste kundeoplevelse, lyder det i begrundelsen.
16 procent af omsætningen
Handlen på bd.dk står nu for 16. procent af den samlede omsætning i Brødrene Dahl. 14 procent af alle besøgende vælger at gennemføre et køb, inden de tjekker ud og i gennemsnit fylder de kurven op med varer for 2.500 kroner hver gang, de handler.
-LA