Hvordan ser din hjemmeside ud, Mester?
Ifølge Danmarks Statistik bruger ni ud af ti danskere internettet til, at finde informationer om varer, tjenester og til at sammenligne priser!
Det betyder, at det er utrolig vigtigt, at din virksomhed er tilgængelig online, hvis du ønsker at fange dine kunders opmærksomhed!
Men hvordan?
Du skal tænke på din hjemmeside som en bil: kører du rundt i en gammel rustbunke, hvor du knapt nok kan se logoet på siden af bilen for bare skidt og snavs, så vil kunden formentligt få et skidt indtryk af din virksomhed når du parkerer i indkørslen.
Kommer du derimod i en nyvasket og velfungerende bil, vil kunden få et helt andet indtryk – nemlig at du har styr på tingene.
Det samme gør sig gældende for din hjemmeside. Det handler om, at give kunden et godt førstehåndsindtryk:
- Er du medlem af Byg Garanti eller Håndværkergaranti? Så skilt med det!
- Fang dine kunder med billeder af dit arbejde - lav en side med referencer, hvor man kan se billeder af dit tidligere arbejde. Brug evt. en professionel fotograf til, at tage billederne så de står knivskarpt, og kan benyttes på både de sociale medier og hjemmesiden.
- Skilt med de gode anbefalinger! Ofte benytter kunderne sig af virksomheder med gode anbefalinger, så spørg evt. dine faste og forrige kunder om de ikke vil give dig en anbefaling med på vejen. Det behøver ikke være mere end et par linjer!
- Kontaktformular – så vil kunden hurtig kunne komme i kontakt med dig. Vælg en nem og overskuelig formular, med de basisinformationer du behøver for hurtigt, at kunne oprettet et tilbud til kunden i Minuba.
Minuba laver professionel sagsstyring til den professionelle håndværker. Med online sagsstyring fra Minuba, får du mere overskud - både i hverdagen, og på bundlinjen! Prøv gratis i 30 dage her.