Kampagne brander elbranchen i fitnesscentre
Med film i landets Fitness.dk-centre lancerer Dansk El-Forbund og Tekniq nu anden omgang af kampagnen Bag Facaden, som skal brande elbranchen.
Dansk El-Forbund og Tekniq søsatte tidligere på året kampagnen Bag Facaden, som gør opmærksom på de muligheder, elbranchen rummer. Nu er de to organisationer klar med anden del af kampagnen, der som noget helt nyt omfatter videoannoncering i landets Fitness.dk-centre.
Den nye omgang af Bag Facaden skydes i gang den 23. november, og formålet er ligesom det var med første del af kampagnen at hverve flere unge til faget og at udbrede befolkningens kendskab til elbranchen.
Læs også: Ny kampagne skal brande elbranchen
Derfor bliver der i kampagnen og kampagnefilmene bl.a. lagt vægt på, at elbranchen er en væsentlig del af vores hverdag.
Elbranchen spiller en central rolle i samfundet og giver værdi for erhvervsliv, industri, offentlige institutioner og den almindelige dansker ( ) Branchen er med til at skabe vækst og er afgørende for, at vores hverdag hænger sammen, siger Niels Jørgen Hansen, som er adm. direktør i Tekniq.
Kampagnen kører til at starte med frem til jul. I januar starter den op igen og fortsætter, indtil DM i Skills (26. til 28. januar) skydes i gang. Den inkluderer ligeledes annoncering på sociale medier.
- KLZ