Ny online kommunikationsplatform
Den tyske armaturproducent Dornbracht udvider sin onlineservice for sanitetsforhandlere, -håndværkere, køkkenforhandlere samt for planlæggere, arkitekter og indendørsarkitekter.
Med Dornbracht Professional, en ny interaktiv kommunikationsplatform, udbygger virksomheden sin service i Norden, der supplerer og optimerer den hidtidige personlige rådgivning fra Dornbrachts rejsende medarbejdere og fra kundeservicecenteret i København. Den nye lukkede businessportal på www.dornbracht-professional.com fokuserer på faglige oplysninger, der er afstemt med målgruppernes individuelle behov. Med opdelingen i navigationsområderne Nyheder og terminer, Produkter, Service, Markedsføring, Informationscenter og Tekniske data er der for eksempel mulighed for at tilmelde sig onlinenyhedsbrevet Update eller forespørge på individuelle specialprodukter.
I informationscenteret kan alle tilgængelige oplysninger såsom brochurer og bekendtgørelser downloades som filer. En professionel produktsøgning giver øjeblikkelig adgang til oplysninger om foretrukne produkter, og med den praktiske mærkeseddel-funktion er det muligt at sammensætte og gemme produktoplysninger individuelt. Områderne Markedsføring og Informationscenter giver forhandlere og håndværkere direkte adgang til markedsføringsydelser, ideer til markedsføring og et overblik over mulighederne for salgsstøtte. Hver kunde har adgang til personligt tilpassede oplysninger via personlige adgangsdata. Internetplatformen er allerede med succes indført i Dornbrachts filialmarkeder Amerika, Tyskland, England, Nederlandene, Østrig og Spanien.
-JR