Stort fremmøde til el-faglige roadshows i hele landet
Schneider Electric, NKT og Signify inviterede elektrikere, overmontører og el-installatører i hele landet til faglig snak, som gav stort fremmøde og masser af feedback.
Schneider Electric, kabelproducenten NKT og belysningsleverandøren Signify oplevede stort fremmøde til deres landsturne, der handlede om nye trends i el-branchen.
Læs også: Schneider Electric i nyt partnerskab: Vil udvikle energieffektive bygninger
”Vi og vores produkter er kun så gode, som vores kunder gør os. Og vores største og vigtigste kunder er jo de mange elektrikere, som hver eneste dag arbejder med vores produkter. Derfor er det oplagt at komme tæt på dem i et fagligt, men uformelt miljø”, siger Thomas Andersen, vicepræsident hos Schneider Electric Danmark.
I alt mødte 1.200 elektrikere, el-installatører og overmontører op til de 20 møder, der dækkede hele landet.
”Vi skal være der, hvor vores kunder er, så vi lagde meget vægt på at komme lokalt ud i hele landet og møde så mange elektrikere som muligt. Det lykkedes i høj grad, og vi er meget glade og taknemmelige for, at så mange valgte at bruge nogle timer sammen med os,” siger Henrik Damkjær, salgschef hos Schneider Electric.
Schneider Electric har afholdt landsturnéen to gange tidligere, men det var første gang, at NKT og Signify tog med.
Feedback med ris og ros
Møderne indeholdt faglige indlæg om nye produkter- og opdateringer. Her introducerede elektroteknikkoncernen blandt andet Wiser Energy-konceptet til intelligente tavler samt de nyeste opdateringer til LK FUGA-sortimentet.
Der var en stor interesse og spørgelyst til møderne, siger Thomas Andersen:
Læs også: Schneider Electric indgår samarbejde med Syddansk Universitet
”Formålet med de el-faglige roadshows er netop at få en tæt dialog, og vi har fået ris, ros og feedback uden filter. Det er lige netop det, vi som producent af el-materiel har brug for, så vi kan imødekomme branchens behov og udvikle endnu bedre produkter og løsninger”.
- SDN