10.08.2017 | EL | Arbejdsredskaber
Få jeres egen indkøbsapp
Indhold fra partner Hvad er dette?
Få markedets bedste indkøbssystem med firmaets egne farver, ikoner og logo. Det giver reklameværdi og styrker identiteten.
Servicevogne og arbejdstøj med logo giver internt sammenhold og genkendelighed i markedet. Reklameværdi og identitet.
Sådan er det også med apps på mobiltelefoner, så vi har arbejdet på, at gøre kundebranding mulig med ProSave mobil apps. Ambitionen var, at det skulle være nemt at vedligeholde og til at betale.
Det lykkedes, og de første kunder er på, så nu kan vi levere jer markedets bedste indkøbssystem med firmaets egne farver, ikoner og logo.
Alle funktionaliterne fra ProSave
Under kølerhjelmen er der en komplet version af ProSave, dvs. 430.000+ produkter, dyb integration til grossister, og mange andre produktive indkøbsfunktioner.
Med i pakken følger også egen App Store, fra start fyldt med apps der bruges af installatører. Så kan I nemt onboarde nye medarbejdere og videndele om produktive apps.
"For os har gevinsterne været tydelige ved at få vores egen version af ProSave i LTECHs farver og logo. For selvfølgelig skal medarbejderne bruge firmaets egen app - det kan de fleste forstå."
- Henrik Holmgren, LTECH A/S
Læs også: Få jeres egen app store
Det giver mange fordele, at få sin egen mobil app på denne måde:
- Reklameværdi eksternt og internt
- Identifikation så medarbejderne reelt bruger værktøjerne
- ProSave supporterer, vedligeholder og udvider løbende med ny funktionalitet (inkluderet i prisen)
- Der kan laves funktionalitet som kun I bruger, f.eks. integration til økonomisystem, lager eller intranet. Med udviklere i både Danmark og Ukraine og mange års erfaring i branchen er vi klædt godt på til at hjælpe, uden at det koster en jetjager
Det månedlige tillæg for en customiseret version af ProSave er 50 kr./bruger. Vi sørger for alt det tekniske og grafiske. Det tager 1-2 uger. Opstart af egen app er gratis hvis man har min. 35 brugere indenfor 6 måneder, ellers koster det kr. 7.000 (engangsomkostning).
Kunne du tænke dig at høre mere?
Kontakt os på telefon +45 41 150 150 eller skriv til mig på mgottlieb@prosave.dk. Du kan også læse mere om ProSave på vores hjemmeside prosave.dk
Venlig hilsen
Marie Poulsen
ProSave ApS
Virksomhedsdrift

Case: ProSave og Minuba i ny integration
Den første af flere integrationer mellem ordre- og sagsstyringssystemet Minuba og indkøbssystemet ProSave er implementeret. Direktørerne fra begge firmaer ser det som del af en vigtig bevægelse i branchen.
Indhold fra partner
Arbejdsredskaber
Case: Fra beregning til indkøb hos LTECH A/S
Hos LTECH A/S bruger de Kalkia og ProSave når de skal beregne materialebehov på projekter og bestille varerne. Vi har taget en snak med deres beregner, Michael Kristensen, om hvordan det virker.
Indhold fra partner
Virksomhedsdrift

Case: Dahls digitale rejse
Byggefirmaet Dahl A/S har på kun tre måneder tjent investeringen i et nyt indkøbssystem hjem. Ved hjælp af ProSave er indkøb af materialer blevet effektiviseret, og montørerne slipper for overflødige ture til butikkerne.
Indhold fra partner
El-materiel

ProSave integration med Kalkia
Nu kan man overføre materialelister direkte fra Kalkia til ProSave. Et klik på en knap, så er I klar til at bestille varer.
Indhold fra partner
Arbejdsredskaber
Video: Hvad kan et indkøbssystem gøre for jer?
Der købes materialer ind flere gange om dagen og omkostningerne er den største post i regnskabet. Det er svært at ændre vaner, men effekten på bundlinjen ved at sætte sig i førersædet er meget tydelig.
Indhold fra partner
Arbejdsredskaber

Få jeres egen app store
Hvordan sikrer man, at medarbejderne har de rette apps? Som en udvidelse til ProSave tilbyder vi nu, at vores kunder kan få deres egen app store på mobiltelefoner og tablets.
Indhold fra partner