Geberit opruster på Sjælland
Geberit oplevede en vækst i omsætningen på 20 procent i det netop afsluttede regnskabsår fra 2011, og nu opruster de kundekontakten på Sjælland.
I 2011 oplevede Geberit en stigning på 20 procent i omsætningen, og virksomheden oplyser nu, at man opruster kundekontakten på Sjælland. Formålet er at satse på viden og sparring med kunder, hvor personlig rådgivning og udvikling af viden og kompetencer står helt centralt.
- Geberit a/s er en del af den schweiziske Geberit-koncern med afdelinger over hele verden.
- Koncernen har 6.100 ansatte og omsætter for cirka 13 mia. kroner. Virksomheden har siden 2005 haft sit danske og nordiske hovedsæde i Lystrup og med nyt kunde- og kompetencecenter i nye lokaler i 2010. Tilsvarende gøres nu i København.
Vi oplever, at der er stor efterspørgsel efter den erfaring og know-how, vi har opbygget gennem årerne. Vores jyske kunder har ofte fundet vej til vores kompetencecenter i Lystrup, og derfor flytter vi vores nuværende showroomfaciliteter fra Herlev til et nyt 450 kvadratmeter stort kunde- og kompetencecenter et endnu ikke offentliggjort sted i Københavnsområdet, som vil åbne til efteråret, forklarer Geberits landechef i Danmark, Bent Knudsen, i en pressemeddelelse.
Tager på tur rundt i landet
Som noget helt nyt i år lancerer Geberit ligeledes en særlig tur rundt til 25 byer i Danmark. Turen er et internationalt koncept, som har haft stor succes i udlandet.
Geberit on Tour handler om videndeling med grossister og installatører. Her taler vi med kunderne professionel til professionel, og vi er i dialog med både mestre og lærlinge. På den måde lærer vi om deres behov, ønsker og betænkeligheder, mens vi deler vores viden og måske endda giver inspiration til deres arbejde, vurderer Bent Knudsen.
- OWG