Lemvigh-Müller lancerer ny app til installatørerne
Lemvigh-Müller A/S har lanceret en ny gratis app, der gør det nemt og overskueligt for installatører at holde styr på arbejdsopgaver samt tids- og materialeforbrug.
Med den nye LMe-partner app kan installatører nu hente dagens arbejdssedler hjemmefra på Smartphone eller tablet. Samtidig kan arbejdssedlerne prioriteres, så det er nemt at se, hvilke opgaver der haster, og hvilke opgaver der kan vente. Tilsammen giver det en mere effektiv arbejdsdag.
Læs også: App-guide
Det er Lemvigh-Müller A/S, der står bag appen, som blandt andet også har en udvidet søgefunktion, så tidligere sager nemt kan findes frem via kundenavn, projektnummer eller referencenummer, og som kan tilpasses den enkelte virksomhed:
I LMe-partner kan vores kunder selv tilrette skemaerne, så de passer præcist til deres virksomhed, og den enkelte installatør vil efterfølgende kun kunne se de skemaer, der er relevante for ham, fortæller udviklingschef Svend Tang fra Lemvigh-Müllers e-businessafdeling i en pressemeddelelse.
Læs også: Grossister konkurrerer på mobil-applikationer
Det overblik over timetal og vareforbrug, appen giver, gør det desuden muligt hurtigere at sende fakturaer ud til kunderne, fordi man ikke skal vente på, at arbejdssedlerne bliver afleveret manuelt.